3.9.09

10 κουλές ερωτήσεις στους Archive

Starring: Dave Penny και Danny Griffiths.


Τι λέει; Στα live σηκώνονται τα κορίτσια να χορέψουν;

Dave: Λέω να αφήσουμε αυτόν τον τομέα στους LCD
Soundsystem…

Danny: Όλοι μοιάζει να μπαίνουν στην ίδια φάση στα live μας. Δεν ξέρω για κορίτσια αλλά πολλά κεφάλια κουνιούνται και προσωπικά δεν κοιτάζω πολύ συχνά το κοινό την ώρα του gig.

Γιατί;
Danny: Δεν είμαι βέβαιος…

Θυμάστε την πρώτη φορά που παίξατε στην Ελλάδα;
Danny: Όχι πολύ καλά. Αλλά απ’ την άλλη έχω άθλια μνήμη γενικότερα. Μου έχουν πει όμως ότι κάναμε πολύ τέλειες συναυλίες!

Μέχρι σήμερα, ποια στιγμή θα ξεχωρίζατε ως μια από τις καλύτερές σας on stage;
Dave: Α, είναι τόσες πολλές… Προσωπικά μια από τις αγαπημένες μου ήταν ένα encore που κάναμε μαζί με τους Massive Αttack στη Γαλλία… Παίξαμε το κομμάτι Programmed από το προηγούμενο album.


Και αγαπημένη σας off-stage στιγμή;
Dave: Όταν ήπιαμε brandy από ένα βαρέλι ηλικίας 100 χρονών, στην Αθήνα…
Danny: Θα συμφωνήσω. Το να πίνουμε στο αγαπημένο μας bar στην Αθήνα, πάντα με κάνει ευτυχισμένο!
Danny: Στη σκηνή, έχουμε πολλές καλές στιγμές. Αν έπρεπε απαραίτητα να ξεχωρίσω κάποιες θα έλεγα το ότι παίξαμε στο Οlympia στο Παρίσι, ένα μέρος όπου έχουν εμφανιστεί σπουδαίοι τύποι, από τον James Brown μέχρι τον Jeff Buckley. Και είχαμε παίξει μάλιστα pretty fucking special…


Ποιο ήταν το πρώτο album που αγοράσατε; Το έχετε ακόμη;

Dave: Ήταν το Appetite for Destruction των Guns and Roses και damn right, το έχω ακόμη!

Ποιο θεωρείς ότι είναι το πιο παράξενο μέρος που έχεις βρεθεί;
Dave: Σε ένα sex shop στο Αμβούργο. Μια δυσοίωνη ανόητη γυναίκα μνε δερμάτινα και μαστίγιο εμφανίστηκε από μια πόρτα, ρωτώντας με αν θέλω να διασκεδάσω. Χέστηκα πάνω μου και έφυγα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Είχα μπει εκεί για να ρίξω μόνο μια ματιά, μπας και ψωνίσω τίποτα εσώρουχα για τη φίλη μου.

Τι θα έκανες και πού θα ήσουν αν δεν ήσουν στους Archive;
Dave: Θα ήμουν στους BirdPen.

Κι αν δεν έκανες μουσική;
Dave: Θα εκπαιδευόμουν για αστροναύτης για να γίνω ο πρώτος άνθρωπος που θα πάει στον Άρη. Αλλά κι εκεί θα έκανα Mind Music…

Danny: Εγώ πάλι δεν ξέρω, γιατί ποτέ δεν έκανα τίποτε άλλο εκτός από το να παίζω μουσική… Πάντα ήθελα να ασχοληθώ με τη φωτογραφία αλλά κάτι μου λέει ότι δεν θα ήμουν τόσο καλός σε αυτό.

Αν μπορούσατε να διαλέξετε το μέλλον, τι θα ήταν; Που θα ήθελες να βρίσκεσαι το 2014, για παράδειγμα;
Dave: Μα φυσικά να ζω στον Άρη. Και να κάνω Mind Music με τον πατέρα μου.

No comments: