Για να πετάξεις ψηλά στον κόσμο των επιχειρήσεων
πρέπει να προσφέρεις κάτι που δεν προσφέρει
ο αντίπαλός σου. Ακόμη κι αν τα ποτά
δεν είναι κερασμένα.
πρέπει να προσφέρεις κάτι που δεν προσφέρει
ο αντίπαλός σου. Ακόμη κι αν τα ποτά
δεν είναι κερασμένα.
Έχοντας καταργήσει τα free γεύματα και κάποιες άλλες υπηρεσίες που χρονολογούνται από την εποχή που ένα αεροπορικό εισιτήριο Αθήνα-Λονδίνο κόστιζε 100.000 δραχμές και για να εξοικονομήσεις τα χρήματα αυτά έπρεπε να εργάζεσαι ένα μήνα, οι εταιρίες χαμηλού κόστους όπως λέγονται, έχουν δημιουργήσει μία νέα κατηγορία travelers, που ακόμα και ως τεχνική marketing αποτελεί φαεινέστατη ιδέα. Ανάμεσά τους η Ιρλανδική Ryanair είναι σήμερα ο μεγαλύτερος ευρωπαϊκός αερομεταφορέας του είδους, αφού ΔΕΝ προσφέρει πολλά περισσότερα απ’ ότι οι ανταγωνιστές της.
Η εταιρία που ιδρύθηκε στο 1985 από την Christy Ryan, τον tour operator Liam Lonergan και τον Ιρλανδό businessman, Tony Ryan, ξεκίνησε με ένα 15θέσιο αεροσκάφος που εκτελούσε πτήσεις από το Waterford - μια κωμόπολη 50.000 κατοίκων στη Νότια Ιρλανδία μέχρι το Γκάτγουικ στο Λονδίνο και σήμερα έχει φτάσει να συντηρεί 189 αεροπλάνα, σε έναν από τους νεότερους στόλους στην ΕΕ, με μέση ηλικία τα 3.1 χρόνια, έναν μ.ό. που αναμένεται να πέσει κι άλλο ως το 2012, χάρη στην προμήθεια νέων Boeing που θα αυξήσουν το στόλο της εταιρίας στα 292 αεροπλάνα.

Μιλώντας στο BBC ο αμφιλεγόμενος CEO δήλωσε προκλητικά «δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος στην ιστορία που ανέβηκε σε αεροσκάφος της Ryanair χωρίς να έχει μία λίρα μαζί του». Παράλληλα, προανήγγειλε ότι ως το τέλος του 2010 θα κλείσει όλα τα γκισέ της Ryanair στα αεροδρόμια, παραπέμποντας τους πελάτες της για check-in στο Διαδίκτυο και την παράδοση αποσκευών αυτόνομα από τον κάθε επιβάτη, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους πριν την επιβίβαση.
Όσο για τις χρεώσεις "φόρου για υπέρβαρους" ο Μάικλ Ο'Λίρι ανακοίνωσε ότι το 1/3 των πελατών της Ryanair τάχθηκε μέσω δημοσκόπησης υπέρ του μέτρου, προτείνοντας παράλληλα την επιβολή έξτρα φόρου στα άτομα το βάρος των οποίων ξεπερνά συγκεκριμένα όρια (δείκτη μάζας σώματος άνω των 40 μονάδων ή 130 κιλά για τους άνδρες και 100 για τις γυναίκες) εξετάζοντας ακόμη και χρέωση με δεύτερο εισιτήριο για τους επιβάτες που το σώμα τους αγγίζει και τους δύο βραχίονες της θέσης (!!!) ή που η περίμετρος περιφέρειας τους ξεπερνά τα 114 εκατοστά για τους άνδρες και τα 102 εκατοστά για τις γυναίκες. Όχι, για τον συνδυασμό «ευτραφής με συχνοουρία» δεν ακούστηκε κάτι. Για την ώρα.
Δημοσιεύθηκε στο περιοδικό HOMME
2 comments:
xa xa xa xaaa
den exoun to theo tous re pst mou
Joan
Joan τζετ;
Post a Comment